چند تا رفیق کنار هم هر دفعه که دور همیم سر هر بازی باید داد بزنم هنجره ی داد زدن ندارم .دارم ولی از قدیم به ما گفتن دختر صداش بلند نمیکنه و..... باید داد زد تا بشنوند
نمیشنوند رفیقمن دوستشون دارم...دلم نمیخواد این جمع رفقا و از دست بدم ...بهترین رفقای جمعه هرچند بیشتر از یک بازی و دور همی ساده دور هم نیستیم خیلی کم ... ولی...
فروشنده...ما را در سایت فروشنده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140