یک چیزی میواست نگم و گفتم یک جوری گفتم به دوستام که از دهنم پرید خیلی خیلی ناراحتم نمیواست بگم .....اینقدر بغض دارم ... امیدوارم دوستیم از بین نره
فروشنده...
ما را در سایت فروشنده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: جمعه 31 فروردين 1403 ساعت: 3:29